navigate_before
navigate_next

The Batcave gaat fulltime!

Het is zover. Na 3 jaar op rij te groeien in omzet is de logische volgende stap gezet. The Batcave transformeert van een bijberoep naar een hoofdberoep. 

Van bij- naar hoofdberoep

Professionaliseren van de zaak, nieuwe klanten sprokkelen, veel meer administratie en een gezonde druk/spanning. De zaken dat een volledig eigen zaak met zich meebrengt. Het is toch een ander gevoel. Ik merk het elke dag als ik opsta. Vol energie en klaar om ertegenaan te gaan. Het voelt goed.

Nieuw logo

Het vorige logo van The Batcave was mooi maar moeilijk leesbar van ver. Als ik iets heb geleerd als grafisch ontwerper is dat het mooie ondergeschikt is aan het functionele. Mijn vroegere ik zou daar stevig tegen zijn ingegaan maar ik ben ondertussen bijgedraaid. 
Het nieuwe logo is duidelijk leesbaar en heeft tegelijk een stoere, cleane uitstraling. 
Als accent kleur heb ik gekozen voor het opvallende felblauw dat u ziet in de details van het logo.

Dit logo zal ook te zien zijn op de nieuwe bedrijfswagen voor extra publiciteit. 

 

Nieuw logo The Batcave  

Doel

Natuurlijk heb ik een bepaalde omzet voor ogen en het zou mooi zijn deze al in mijn eerste jaar te halen. Mijn omzetdoel als bijberoeper heb ik ook steeds mooi gehaald; al waren ze soms ambitieus. Dus waarom nu niet?

Daarnaast zou ik een paar langdurige professionele relaties willen aangaan met grotere bedrijven en mij meer focussen op video en animaties, iets wat ik enorm graag doe. 

Of ik dit zal verwezenlijken? We spreken elkaar over 1 jaar!

Tot dan.